2008年4月4日 星期五

我愛將軍澳

潼潼媽由出世到長大,一直都住係北角。直到幾年前想買樓但係又無乜錢,所以先睇中左將軍澳d二手居屋夠平而搬左入黎將軍澳住。


初初搬入黎都有d唔慣,覺得呢度太辟靜。不過而家就越黎越喜歡,因為空氣同居住環境都唔錯。尤其是係春天到黎既時候,會見到屋企樓下同附近路邊都開滿杜鵑花,真係好靚架!仲有我好鐘意睇到樹木剛發嫩芽既青綠,真係睇見人都醒神d。呢一區越黎越旺,希望呢一番景象一直能夠保留。



另一樣令我喜愛將軍澳既,竟然係黑夜。潼潼媽係唔鐘意晚間活動架,不過就開始喜歡將軍澳既黑夜。事關我發覺而家係巿區真係見唔到「黑夜」,周圍都係大光燈,就算夜晚都映到個天非常光亮,我覺得係太過違反自然,令人唔舒服。


喜歡將軍澳既黑夜會睇到星星。不過我諗遲d都好難話得埋...


1 則留言: