2007年4月5日 星期四

兒童節依潼大放送


呢排實在好忙,公司o既工作都要帶番屋企,已經好少時間再發網誌。就趁4月4日兒童節,幫依潼影番幾張靚相同大家見下面。

「不知不覺,我差唔多三個月大喇,比起以前識左好多o野喇!」

「我會牙牙聲跟爸爸媽媽講心事。」

「又會同手指玩遊戲。」

「我仲好鐘意笑添!」

「不過想影低我笑o既相都唔易o架!你睇下!呢張就矇哂咯!」


15 則留言:

  1. 大個女左呀 !!!! 

    回覆刪除
  2. 大個左好多, 個雙眼皮好深! 好羨慕呀~ 我津津到而家對眼皮仲係咁... 仲係好似爸爸咁樣播.... 開始要教佢轉身啦, 得閒幫佢轉下, 等佢知道原來可以轉身架!

    回覆刪除
  3. 潼潼:係呀!我快高長大  情情:乜轉身都要教架咩,我以為佢自己到時到候就會自己轉既添。

    回覆刪除
  4. 要教架, 得閒幫佢90度訓下, 等佢知度要轉下身。

    回覆刪除
  5. 咁我地平時間唔中都有俾佢打側訓既

    回覆刪除
  6. 襯佢醒個陣幫佢轉下, 話比佢知要咁轉哦~

    回覆刪除
  7. 佢會識得由原本訓側轉番打平訓囉

    回覆刪除
  8. 咦..我無同阿女練過喎,不過佢自己發現到打側身同轉身...^_^ 潼潼大得好快喎...仲好靚女添~~  

    回覆刪除
  9. 真係似你老公呀!哈哈~~~

    回覆刪除
  10. 多謝Yvonne姐姐讚賞  幾時有你BB既相睇下呢 小衰~ 佢靚女過佢爸爸呢

    回覆刪除
  11. 我有post呀~~~ 起babycare到...

    回覆刪除
  12. 我睇到喇~ bb咁得意~ 應該多d公諸同好嘛

    回覆刪除
  13. 我本來起我個msn個blog到有佢d相架..但係..無時間再updat... 睇吓幾時有時間攪攪佢...!

    回覆刪除
  14. Yvonne, 掛住湊bb無時間喱?!

    回覆刪除
  15. NO~~~多相得濟懶執~~~^_^

    回覆刪除