2007年3月7日 星期三

老幼

曾經聽人講過,當人老左之後就會回歸番好似孩童時候一樣:樣樣事都不懂,需要別人照顧,需要別人哄。雖然如此相近相似,但小生命卻比老人家幸福得多。

今日到安老中心探望完老父之後,係歸家途中碰巧睇見善寧會的一張海報。上面提到:出生時萬千寵愛,年老時亦可以活得矜貴。佢呢兩句語句,令我有好深既感受。

囡囡剛剛出生,我完全感受到果種「萬千寵愛」的幸福。身邊親戚朋友都送上禮物同關心。

至於老年的矜貴嘛?我諗無幾多人可以有幸感受到。就是外表乾燥起縐多斑o既皮膚,已經不比幼嫩細滑白晢的吸引。

係我臨近生產既時候,老父不幸中風,當時家人怕我受不了而將事情隱瞞,直至病性好轉先輕描淡寫的提過,直至後期我先知道當時情況原來頗為嚴重。而家老父情況雖然開始好轉,但亦令人感慨,一生勞勞累累,到老年退休之時仍要受住病患既痛苦。可幸o既係,我地三姐弟還算稱得上有一點點孝義,唯有盡量令老父能活得矜貴。


2 則留言:

  1. 慢慢來啦,我阿婆在生果時都試過中風,比D時間,料理得好,康復機會好大架!我阿婆果時好番又行得又走得又食得,只係無之前咁精神。

    回覆刪除
  2. 最弊我老豆唔係個積極既人,成日都唔願郁,又唔肯聽人講戒口,如果唔係都唔會攪成咁。

    回覆刪除