2007年3月14日 星期三

做媽媽的第一課

話說我潼潼頭一個月都係用母乳餵哺再補奶粉o既,但係一直覺得bb唔夠飽而成日扭計成日喊,自己出街又好唔方便,會有谷奶情況導致發燒,結果係我同bb都好辛苦。加上就黎放完產假,所以一個月後決定轉用全奶粉而停止母乳餵哺。但係其實我亦好享受用母乳餵哺bb時o既滿足感同親密感覺,所以係停乳後一個多星期,我曾經偷偷的讓bb吸吮。

原本以為只係俾bb滿足一下,只係吸啜幾下罷了。點知bb一直啜到唔肯停,我又怕俾人發現我偷偷"餵"bb,唯有係bb未自動"放口"o既時候強行將佢抱開唔俾佢吸啜乳頭。點知咁就大件事喇!bb即時大喊,仲要喊得好可憐,好似俾人搶走左心愛既玩具一樣。工人同老公都唔知咩事,只知bb喊得好犀利,唯有不斷哄佢。

我見佢喊得咁犀利咁可憐其實都好心痛。係果一刻先明白咩叫做「愛你變成害你」。係呢件事上我好好的上左一課,就係做左媽媽之後,做事就唔能太過自私,只顧個人既感受同慾望。咁樣做可能反而會傷害左自己疼愛既寶寶。


4 則留言:

  1. 唔~講到真係好慘咁呀!!

    回覆刪除
  2. 人地真係喊得好可憐架 

    回覆刪除
  3. 嘉。彤。若。高2007年4月10日 晚上10:11

    情情媽 你又係一個傻媽媽, 成日諗埋d傻野黎整到自己內疚. 天下的媽媽都是一樣的.  

    回覆刪除