2012年4月20日 星期五

好勝

公園裡既攀爬組合通常都有呢類攀爬架,讓小朋友運用臂力,一格一格的逐步向前,從一邊去到另一邊。




潼潼最近都喜歡玩呢個玩意。呢日就特登叫埋婆婆一齊去公園,要「表演」俾婆婆睇佢爬綱架。

潼潼試左好幾次,都係半途跌左落黎,唔能夠完成全程共6格既綱架。其實我知道佢已經對手好「支力」﹑唔夠力,但係佢真係好硬頸,唔肯停低落黎休息,不斷賞試再賞試。

潼潼唔肯放棄當然係好事,但係另一個角度黎睇,唔輸得亦係一個弊處。果日天氣好熱,但婆婆同我都著住長衫衣服,曬住好辛苦。我地提出要先番屋企,但潼潼都唔俾,堅持要婆婆睇元佢完成爬鋼架,後黎仲哭鬧起黎添。

我捉左佢去另一邊同佢講解之後,潼潼要求「試多一次丫!」

好啦! 我稱讚佢肯同我地商量而唔係用哭鬧既方法,跟住俾佢試多一次。本來我同婆婆都唔期望佢會完成全程,點知,呢一次然俾佢成功左,令我同婆婆都感到驚訝。

真係一個好勝既小妹妹,以後應該點樣運用佢呢個優點同缺點去教育佢呢?

沒有留言:

張貼留言