2008年10月1日 星期三

國慶煙花

今日帶潼潼出尖沙咀睇煙花。我地以為煙花八點開始,但係原來係九點。我地早左成個鐘頭有多,所以都算叫做企個好位等睇煙花。


呢張相係煙花未開始前影既,你地睇下潼潼笑得幾開心。



開始放煙花喇!


又再一次證明光速係快過聲速:潼潼睇左第一眼煙花,開心咁跟住大家大叫左一聲「哇~~」。之後聽到隆隆既響聲,已經嚇得唔願再睇,一直合埋雙眼,緊緊咁攬住姐姐。



最攪笑係,雖然潼潼無再望過煙花,但係佢一直都有跟住我地叫「哇~~」,「好靚呀!!」 後黎我抱住潼潼,佢依然係攬得我好緊,直至我叫潼潼拍手,佢先鬆開手係度拍掌,但係仍然係緊緊咁合埋對眼。真係笑死我地。


到走果陣,潼潼個樣依然係呆呆地。


1 則留言:

  1. 現場睇 , 啲聲真係幾大架 , 又難怪潼潼會驚驚 ~

    回覆刪除