2006年3月10日 星期五

網上日誌

記得曾經亦有寫日記的習慣,但係後黎不單止被細佬偷看
佢更加不知好歹的加以恥笑,自此再無寫日記。

又有次不經意翻看舊日既日記,覺得非常有趣,
好有衝動再重寫日記。
我這半個”網絡人”就想到由在網上寫日記
但就不知從何入手。
曾嘗試由我熟悉既newsgroup入手,誰知日記幾天時間已經被自動刪文,
寫日記的念頭又再次取消。

今天閒在公司,就上網周圍逛,竟然給我發現有林珊珊的blog
我假假的亦曾經係林珊珊的fans呀
還不立刻衝進去嗎?
看林珊珊的blog看得興奮之餘
見到一眾藝人亦爭相衝進這網絡世界
我蹤橫網絡8年多,這前衛玩意怎能少得我
好!!!!今天就開始我的blog喇

沒有留言:

張貼留言